O Culi

E-novice

Naroči se na naše e-novice za tedenske VIP popuste in nasvete!

* označena polja so obvezna

Pogosta vprašanja

Kaj so eko piškotki?

Eko piškotki so običajni piškotki (angleško cookies), ker pa je naša stran naravi prijazna in ne onesnažuje okolja, so naši piškotki tako povsem ekološki.

Ali prodajate izdelke tudi v fizični trgovini?

Zaenkrat Moja cula še nima fizične trgovine, bi si jo pa v prihodnosti zelo želeli 🙂

Ali lahko kupljeno blago vrnem?

Kot kupcu ti po Zakonu o varstvu potrošnikov pripada pravica, da lahko 14 dni po prevzemu vrneš kupljene izdelke. Vendar si kot kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi izdelkov – poštnina. Na e-mail info@mojacula.si moraš poslati tudi račun, ki si ga prejel ob nakupu. Nepoškodovan, nerabljen in nespremenjen izdelek vrni na naslov: MOJA CULA, Barbara Nemec s.p., Zabukovica 109a, 3302 Griže. O vračilu nas obvesti na info@mojacula.si ali nas pokliči na 041 315 646, da se dogovorimo glede vračila denarja.

Kaj so drobtinice?

Drobtinice so točke zvestobe v spletni trgovini Moja cula. Več o drobtinicah si lahko prebereš TUKAJ.

Napisal/-a sem članek/objavo na temo zmanjševanja odpadkov. Ga lahko objavim tudi na vaši spletni strani?

Seveda! Kakršnen koli nasvet, idejo in znanje, ki ga imamo je dobro deliti s svetom! Seveda bo članek objavljen pod tvojim imenom, prav tako pa te bomo za članek ustrezno nagradili 😉 Piši nam na info@mojacula.si.

Imam izdelke, ki bi jih prodajal/-a pri vas. Se je možno dogovoriti za sodelovanje?

Seveda! Pošlji nam svojo ponudbo na info@mojacula.si, da vidimo če se ujamemo. 🙂

Zakaj del izdelkov, ki jih ponujate ni slovenskega porekla?

Pri Moji culi vemo, da ima transport velik okoljski vpliv, zato z največjim veseljem podpiramo slovenske izdelke. Še posebej tiste, katerih sestavine/material prav tako prihajajo iz Slovenije. Vendar žal v Sloveniji nekaterih izdelkov, ki oljašajo življenje brez plastike še ni (ali pa nismo našli dovolj kvalitetnih). Zato smo skrbno izbrali nekaj tujih proizvajalcev, za katere vemo, da imajo glede odpadkov in porabe energije tako stroga načela kot mi in jih pripeljali v Slovenijo. Upamo, da bodo slovenski proizvajalci te izdelke opazili in dobili navdih za izdelavo svojih. Če smo kakšnega srčnega slovenskega proizvajalca izdelkov brez plastike spregledali, nam to čim prej javi (info@mojacula.si) in če ustreza našim načelom, ga bomo z veseljem povabili v našo ponudbo.

Kako oddam naročilo?

Najprej poišči želene izdelke. Lahko jih najdeš v kategorijah ali pa si pomagaš z iskalnikom (na vrhu na sredini). Pri izdelku klikni na gumb ‘Dodaj v košarico’ nato ‘Nadaljuj z nakupom’ ali ‘Zaključi nakup’ (odvisno od tega ali že imaš vse izdelke v košarici). V spletni košarici preveri izbrane izdelke, izberi način plačila in vnesi kodo za popust (če jo imaš). Nato nadaljuj na blagajno. Vpiši vse potrebne podatke. Če veš, da v dopoldanskih urah ne bo nikogar, ki bi lahko prevzel tvoj paket, si lahko kot naslov dostave izbereš tudi lokacijo svoje službe (ali pa se kasneje s kurirjem dogovoriš, da ti paket pusti v bližnjem paketomatu ali na bencinskem servisu). Ko si izpolnil tudi način plačila klikni na gumb ‘Oddaj naročilo’. Izpisala se ti bo številka naročila in na email boš dobil/-a potrditev naročila in račun. V kolikor nisi dobil/-a nobenega sporočila na email, naročilo ni bilo uspešno oddano. Predlagam, da nas v tem primeru kontaktiraš na info@mojacula.si ali 041 315 646.

Kakšni so stroški pošiljanja?

Če naročiš izdelke v skupni vrednosti 50€ ali več, ti stroške dostave v celoti časti Moja cula. Pri nakupu do 50€ je strošek dostave 3,9€. Pri osebnem prevzemu stroški pošiljanja seveda odpadejo.

Kako naj vem, kdaj točno bo moj paket dostavljen?

Naročila oddana in plačana do 12.00 ure bodo pri tebi že naslednji delovni dan. Naročila oddana po 12.00 uri pa bodo pri tebi najkasneje v roku dveh delovnih dni. Dostavna služba Pošte Slovenije ti bo poslala email, v katerem časovnem terminu ti bodo paket dostavili. Tako boš približno vedel, kdaj jih pričakovati. Pred dostavo pa te bodo še enkrat kontaktirali. Če bi se nam karkoli zalomilo ali bi zmanjkalo zalog te o tem pravočasno obvestimo.

Kako lahko plačam svoj paket?

Na voljo imaš tri možnosti. Svoj paket lahko plačaš po povzetju (dostavljavcu dostavne službe Pošte Slovenije z gotovino ali kartico, ko ti bo dostavil paket na dom/službo); po predračunu (UPN nalogu) ali preko Paypala. Lahko pa prideš paket prevzeti tudi osebno. V tem primeru prav tako plačaš z gotovino. Možnost plačila izbereš ob zaključku nakupa.

Kako vem, ali sem uspešno oddal/-a naročilo? Kje lahko to preverim?

Po oddanem naročilu ti vedno pošljemo potrditveni e-mail, da je tvoje naročilo sprejeto. V njem boš prejel/-a številko naročila, seznam proizvodov ter končno ceno tvojega paketa.

Lahko naročilo oddam tudi preko e-maila ali telefona?

Seveda, piši nam na info@mojacula.si ali nas pokliči na 041 315 646, kjer z veseljem prevzamemo vaše naročilo.

Dobil/-a sem kodo za popust. Kako jo uporabim?

Izberi željene izdelke in pojdi v košarico. Na dnu seznama izbranih izdelkov je polje z napisom ‘koda kupona’. Sem vpiši svojo promocijsko kodo ali kodo darilne kartice in klikni Vnovči kupon. Na dnu naročila lahko takoj vidiš znesek, ki se ti je odštel.

Koda za popust ne deluje. Kaj je narobe?

Razlogov je lahko več. Najprej preveri, če si kodo vpisal/-a pravilno in kliknil/-a Vnovči kupon. Če se ti izpiše napis ‘Koda kupona ni veljavna’ potem je mogoče, da je koda že potekla. Kodo za popust lahko izkoristiš le, če izdelek ni v akciji. V primeru, da je izdelek v akciji, kode za popust ne moreš izkoristiti. Nekatere kode imajo tudi poseben pogoj (npr. Minimalni znesek v košarici 20€). Če še vedno ne razumeš kaj je narobe nas kontaktiraj na info@mojacula.si ali nas pokliči na 041 315 646.

Plačal/-a sem preko UPN. Ali vam moram poslati potrdilo?

Ne, potrdila nam ni potrebno poslati. Če si znesek poravnal/-a v dopoldanskem času, bomo nakazilo imeli še pravočasno na računu, da ti pošljemo paket še isti dan. Takoj, ko bomo dobili potrdilo o tvojem plačilu, bomo začeli s pripravo tvojega naročila.

Paket sem naročil/-a že več kot 3 dni nazaj a ga še nisem dobil/-a. Kaj je šlo narobe?

Najprej preveri, ali si uspešno oddal/-a naročilo (imaš potrdilo na emaliu). Če si oddal/-a naročilo s plačilom preko UPN preveri, ali si že poravnal/-a znesek. V kolikor vse izgleda v redu, nas kontaktiraj na info@mojacula.si ali nas pokliči na 041 315 646, da skupaj ugotovimo, kje se je zalomilo.

Paket sem naročil/-a na dom, vendar me v času dostave ni bilo/ne bo doma. Kako naprej?

Če že vnaprej veš, da te na dan dostave ne bo doma, kontaktiraj dostavno službo Pošte Slovenije (kontakt si dobil/-a na mail en dan pred dostavo izdelka). Z njimi se boš dogovoril za datum in uro, ki ti najbolj ustreza. Če je dostavljalec že poskušal dostaviti paket na dom ti bo pustil obvestilo, da ti je skušal paket vročiti in nov datum dostave paketa. Lahko pa se tudi zgodi, da te bo enostavno poklical in se bosta dogovorila za nov dan in čas prevzema. Dostava je možna samo v dopoldanskih urah.

Nazaj na vrh
Košarica
Zapri

V košarici ni izdelkov.

Obvestilo o piškotkih Ta stran uporablja eko piškotke!
X